2018/04/28 Konstancin - RADA PAR PARADA - 2*1250

[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]

2018/04/28 Konstancin - RADA PAR PARADA - 2*1250
Events
add post

DEMONSTENES
#41 2018-01-11 11:31:05 force +1
0
a) Tak - bywały takie FAQ. Np. Ogry miały coś takiego
b) Proximity to zasada uniemożliwiająca targetowanie pojedynczych modeli znajdujących się przy oddziałach. Jaki oddział (poza tym, że należący do koalicji wrogów) to w mojej ocenie nie ma znaczenie - to mechanika.
Możliwość dawania LD/innych dodatkowych cech to już wpływanie na zasady.
Do przeduskotowania czy sojusznicy powodują panikę - moim zdaniem powinni, bo bez tego gra w parach bardzo traci. Ale jeśli większość będzie za takim rozwiązaniem - to ok.
c) Jaka jest różnica pomiedzy:
-ten o tu warrior z tarczą ma tak naprawdę halabardę
a
-ten o tu warrior z tarczą ma 2 hand weapony, a w 3, zmutowanej ręce trzyma tarczę. Ale nie mam jej na modelu.
Jak dla mnie nie ma różnicy - są mutacje, które faktycznie wystarczy, że będą w rozpisce - ale ciało węża, 3 ręka itd powinny być na modelu dla wysiwyg.
THORASH
#42 2018-01-11 19:00:31 force +1
0

a) Tak - bywały takie FAQ. Np. Ogry miały coś takiego

Sypnij jak będziesz miał pod ręką bo nie chciałbym być jakoś w tyle...


b) Proximity to zasada uniemożliwiająca targetowanie pojedynczych modeli znajdujących się przy oddziałach. Jaki oddział (poza tym, że należący do koalicji wrogów) to w mojej ocenie nie ma znaczenie - to mechanika.
Możliwość dawania LD/innych dodatkowych cech to już wpływanie na zasady.
Do przeduskotowania czy sojusznicy powodują panikę - moim zdaniem powinni, bo bez tego gra w parach bardzo traci. Ale jeśli większość będzie za takim rozwiązaniem - to ok.

Wiesz mi to jest <>< jeśli się wyrobię to będę miał armię na mocnej psychologii jeśli się nie wyrobię to będę grał na zupełnej odporności. Trzymając w sojuszu zupełną odporność na psychologię. Dla mnie czysta korzyść ... ale kiedy 6ed była współczesną to cały ten okres grałem na czystych beastmenach z kilkoma furiami... dlatego wiem jaki ból dupy mają niektore armie zwłaszcza ze słabym LD.

Poruszam to z czystej troski o innych


c) Jaka jest różnica pomiedzy:
-ten o tu warrior z tarczą ma tak naprawdę halabardę
a
-ten o tu warrior z tarczą ma 2 hand weapony, a w 3, zmutowanej ręce trzyma tarczę. Ale nie mam jej na modelu.
Jak dla mnie nie ma różnicy - są mutacje, które faktycznie wystarczy, że będą w rozpisce - ale ciało węża, 3 ręka itd powinny być na modelu dla wysiwyg.


Jak dla mnie jest bardzo duża różnica między magicznym ekwipunkiem a zwykłym. Już na pierwszej oficjalnej imprezie w Zduńskiej Woli poruszaliśmy wyjątki bo wychodziły jaja, nie chce się wcinać, po prostu chce uprzedzać fakty. Dlatego powstało to [ link ] Bo najważniejsze żeby był jakiś sens a nie totalny chaos. Sugeruje, żeby jednak magiczne właściwości nie zaliczały się do WYSIWYGu bo wprowadzi to więcej zamętu niż się spodziewasz.

Głupi przykład... bohaterów do Chaosu jest pierdylion. Co zrobisz jak wystawię Dechela jako zwykłego bohatera (który wygląda jakby miał mutacje Serpent Body i Mutacje Extra Arms) a obok wystawię bardzo podobnego drugiego bohatera Slaanesha który mógłby mieć tak samo obie te mutacje a w rozpisce nie daje mu żadnej (pomijając już fakt, że nie można ich dublować).

Mniejszy zamęt na stole wprowadzi informacja, że magiczne przedmioty gifty vowy bloodline'y itd nie działają w WYSIWYGu. Zamiast... któryś z jego bohaterów może mieć taki upgrade, ale nie musi ale wygląda jakby miał.

Tak samo można sprawdzać wszystko inne czy bohater mający pałkę jako broń ręczną może mieć kupiony biting blade ?

Czy bohater który ma wykupione dwie zwykłe bronie i tak ma zgodnie z WYSIWYGiem na figurce... może mieć kupioną Magiczną Broń Dwuręczną ?
DEMONSTENES
#43 2018-01-12 15:31:03 force +1
1
Dobre wiadomości, ciąg dalszy.
Mamy już 2 sponsorów nagród Więcej szczegółów później
THORASH
#44 2018-01-12 15:35:45 force +1
0
Lepiej daj znać z tym wysiwygiem co i jak bo zaraz się okaże że nie bede miał czym o te nagrody zawalczyć
DEMONSTENES
#45 2018-01-12 20:42:36 force +1
0
Thorash - nie trolluj. Zasady WYSIWYG są jak zawsze. Jak chcesz mieć mutantów - proszę - ale przeciwnik ma wiedzieć, który ma niby nóżkę, a który rogi.
KRZYSIEKW
#46 2018-01-12 20:51:27 force +1
4
Wpiszta i mnie, jak się uda to przyjadę. Krzysiek - skaveny na tą chwilę.
DEMONSTENES
#47 2018-01-12 21:00:07 force +1
1
I to są dopiero dobre wiadomości!
THORASH
#48 2018-01-12 21:07:03 force +1
0
ŁAŁ! KrzysiekW witamy ! na fallensun
THORASH
#49 2018-01-12 21:16:36 force +1
0

Thorash - nie trolluj. Zasady WYSIWYG są jak zawsze.

Ej no ja tylko pytam co to znaczy jak zawsze u mnie masz napisane...


Jak chcesz mieć mutantów - proszę - ale przeciwnik ma wiedzieć, który ma niby nóżkę, a który rogi.

Każdy ma rogi i każdy jest mutantem tylko nie każdy ma wykupione rogi i mutacje nigdy nie grałem w Konstancinie sam jestem wymagającym organizatorem więc nie troluje tylko wypytuje co ściągniesz a co nie... Zwłaszcza jak jestem przed malowaniem... bo jak już mi się coś spodoba i pomaluje i mi powiesz że nie... to się obrażę...
REMOWILLIAMS
#50 2018-01-13 17:35:22 force +1
1
Wow! Co tu się dzieje! KrzysiekW. przyjeżdża!

Co do regulaminu to moja propozycja jest taka aby jak najbardziej uwzględnić współpracę i pozwolic rzucać czary na sojuszników.
Wśród mnogości jednostek i możliwości oblania testu paniki z powodu sojuszniczej armii powinny być też bonusy takie jak możliwość wspomożenia sojuszników czarem.

Co do mutacji Chaosu to uważam jak Thorash, że gdyby nie to że jest dużo modeli bohaterów chaosu z widocznymi mutacjami to nie byłoby problemu z nakazem konwertowania mutacji a tak niestety może się mylić czy ten kolo ma rogi bo mu dokupiono mutację czy taki model poprostu.

Pages: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 ,


add post


[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]