 | DEMONSTENES
 | |
DEMONSTENES

 hide  |
#41 |
2018-01-11 11:31:05 |
force +1 |
0 |
|
a) Tak - bywały takie FAQ. Np. Ogry miały coś takiego
b) Proximity to zasada uniemożliwiająca targetowanie pojedynczych modeli znajdujących się przy oddziałach. Jaki oddział (poza tym, że należący do koalicji wrogów) to w mojej ocenie nie ma znaczenie - to mechanika.
Możliwość dawania LD/innych dodatkowych cech to już wpływanie na zasady.
Do przeduskotowania czy sojusznicy powodują panikę - moim zdaniem powinni, bo bez tego gra w parach bardzo traci. Ale jeśli większość będzie za takim rozwiązaniem - to ok.
c) Jaka jest różnica pomiedzy:
-ten o tu warrior z tarczą ma tak naprawdę halabardę
a
-ten o tu warrior z tarczą ma 2 hand weapony, a w 3, zmutowanej ręce trzyma tarczę. Ale nie mam jej na modelu.
Jak dla mnie nie ma różnicy - są mutacje, które faktycznie wystarczy, że będą w rozpisce - ale ciało węża, 3 ręka itd powinny być na modelu dla wysiwyg. | |
|
 | THORASH
 | |
THORASH

 hide  |
#42 |
2018-01-11 19:00:31 |
force +1 |
0 |
|
 a) Tak - bywały takie FAQ. Np. Ogry miały coś takiego |
Sypnij jak będziesz miał pod ręką bo nie chciałbym być jakoś w tyle...
 b) Proximity to zasada uniemożliwiająca targetowanie pojedynczych modeli znajdujących się przy oddziałach. Jaki oddział (poza tym, że należący do koalicji wrogów) to w mojej ocenie nie ma znaczenie - to mechanika.
Możliwość dawania LD/innych dodatkowych cech to już wpływanie na zasady.
Do przeduskotowania czy sojusznicy powodują panikę - moim zdaniem powinni, bo bez tego gra w parach bardzo traci. Ale jeśli większość będzie za takim rozwiązaniem - to ok. |
Wiesz mi to jest <>< jeśli się wyrobię to będę miał armię na mocnej psychologii jeśli się nie wyrobię to będę grał na zupełnej odporności. Trzymając w sojuszu zupełną odporność na psychologię. Dla mnie czysta korzyść ... ale kiedy 6ed była współczesną to cały ten okres grałem na czystych beastmenach z kilkoma furiami... dlatego wiem jaki ból dupy mają niektore armie zwłaszcza ze słabym LD.
Poruszam to z czystej troski o innych
 c) Jaka jest różnica pomiedzy:
-ten o tu warrior z tarczą ma tak naprawdę halabardę
a
-ten o tu warrior z tarczą ma 2 hand weapony, a w 3, zmutowanej ręce trzyma tarczę. Ale nie mam jej na modelu.
Jak dla mnie nie ma różnicy - są mutacje, które faktycznie wystarczy, że będą w rozpisce - ale ciało węża, 3 ręka itd powinny być na modelu dla wysiwyg. |
Jak dla mnie jest bardzo duża różnica między magicznym ekwipunkiem a zwykłym. Już na pierwszej oficjalnej imprezie w Zduńskiej Woli poruszaliśmy wyjątki bo wychodziły jaja, nie chce się wcinać, po prostu chce uprzedzać fakty. Dlatego powstało to [ link ] Bo najważniejsze żeby był jakiś sens a nie totalny chaos. Sugeruje, żeby jednak magiczne właściwości nie zaliczały się do WYSIWYGu bo wprowadzi to więcej zamętu niż się spodziewasz.
Głupi przykład... bohaterów do Chaosu jest pierdylion. Co zrobisz jak wystawię Dechela jako zwykłego bohatera (który wygląda jakby miał mutacje Serpent Body i Mutacje Extra Arms) a obok wystawię bardzo podobnego drugiego bohatera Slaanesha który mógłby mieć tak samo obie te mutacje a w rozpisce nie daje mu żadnej (pomijając już fakt, że nie można ich dublować).
Mniejszy zamęt na stole wprowadzi informacja, że magiczne przedmioty gifty vowy bloodline'y itd nie działają w WYSIWYGu. Zamiast... któryś z jego bohaterów może mieć taki upgrade, ale nie musi ale wygląda jakby miał.
Tak samo można sprawdzać wszystko inne czy bohater mający pałkę jako broń ręczną może mieć kupiony biting blade ?
Czy bohater który ma wykupione dwie zwykłe bronie i tak ma zgodnie z WYSIWYGiem na figurce... może mieć kupioną Magiczną Broń Dwuręczną ? | |
|
 | DEMONSTENES
 | |
DEMONSTENES

 hide  |
|
 | THORASH
 | |
THORASH

 hide  |
|
 | DEMONSTENES
 | |
DEMONSTENES

 hide  |
#45 |
2018-01-12 20:42:36 |
force +1 |
0 |
|
Thorash - nie trolluj. Zasady WYSIWYG są jak zawsze. Jak chcesz mieć mutantów - proszę - ale przeciwnik ma wiedzieć, który ma niby nóżkę, a który rogi. | |
|
 | KRZYSIEKW
 | |
KRZYSIEKW

 hide  |
|
 | DEMONSTENES
 | |
DEMONSTENES

 hide  |
|
 | THORASH
 | |
THORASH

 hide  |
|
 | THORASH
 | |
THORASH

 hide  |
|
 | REMOWILLIAMS
 | |
REMOWILLIAMS

 hide  |
|