04/02/2017 FallenSUN BattleParty#3

[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]

04/02/2017 FallenSUN BattleParty#3
Events
add post

THORASH
#31 2017-01-09 17:15:06 force +1
0
Chciałbym też przed graniem jakoś na tydzień zrobić spis odpowiedzi na te pytania które zadałem i te które krążą gdzieś wkoło np. Jak liczymy Fear Outnumber, ustaliliśmy z Jakubem, że się sumuje US, ale ustalić czy Leadbelcher'zy mogą robić standnshoot'a pomimo że turę wcześniej strzalili...
YOURAND
#32 2017-01-10 13:39:16 force +1
0
Dzięki za miłe słowa o żuchwach i podobnych :}

Planuję faktycznie wziąć welfy, ale jak dla mnie każdy welf to dobry welf, więc im nas więcej tym lepiej.. rozważałem przez chwilę szczureksy, żeby raz w życiu (na 6-edycyjnym abooku grałem w końcu tylko w 7ed) zaznać radości, jaką jest proximity + weapon teams, ale wyjaśniono mi, że sztandaru wówczas raczej do domu nie zabiorę ;}

Przewertowałem RB, ale biorąc pod uwagę że 6ed to dla mnie jednak dawne dzieje, będę wdzięczny za wszelkie klaryfikacje zasad, spis houseruli etc.
Pozdro!
DEMONSTENES
#33 2017-01-10 14:57:19 force +1
0
Uhhh..... skaveny na elektrykach i weapon teamach... To był coś...
THORASH
#34 2017-01-10 21:23:32 force +1
0

Uhhh..... skaveny na elektrykach i weapon teamach... To był coś...

Będzie cięte będzie cięte


wszelkie klaryfikacje zasad, spis houseruli etc.

Samemu mi się marzy, żeby to było jasno spisane i dla wszystkich dostępne.
REMOWILLIAMS
#35 2017-01-10 22:32:31 force +1
1
Thorash - Leadbelchers mogą ostrzelać szarżę gdyż jest to "out of normal turn sequence" cytując mniej lub bardziej udolnie RB.
DEMONSTENES
#36 2017-01-11 08:59:39 force +1
1
Nie zgodzę się z tym co napisałeś - wszystko zależy od tego jak jest zapisane w army booku ogrów w sekcji o przeładowywaniu.
YOURAND
#37 2017-01-11 10:56:59 force +1
0
Gram ogrami, a belcherzy to tak piękne modele, że szkoda je osłabiać, ale jak nie przeładowali to chyba nie mają czym strzelać
MORDHEIMER
#38 2017-01-11 17:57:19 force +1
2
Cytat z podręcznika ogrów:
"Once a unit of Leadbelchers has opened fire, it may not fire again for the rest of the game unless the Ogre unit spends an entire Ogre turn stationary and out of base to base contact with the enemy (a turn spent rallying also counts). If this is achieved the Leadbelchers have reloaded and may use their cannons once more. This can be done multiple times during a game."

Według mnie nie mogą wykonać Stand and Shoot po tym jak strzelali w swojej turze.
DEMONSTENES
#39 2017-01-12 07:29:24 force +1
1
Nie mogą. Eot.
REMOWILLIAMS
#40 2017-01-12 13:01:31 force +1
0
To po co było pytanie jeśli cytat mówi wyraźnie co i jak?
Moja odpowiedź zakładała, że AB jest niejasny ( a nie znam AB do Ogrów) więc zasięgnąłem RB.

Pages: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 ,


add post


[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]