PytaThor o zasady 6tki

[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]

PytaThor o zasady 6tki
WFB: 6th edition
add post

BESZCZA
#11 2017-01-11 20:48:25 force +1
0
Kolejne pytanie. Jak biorę speary to logiczne, że drugi szereg nie atakuję jak ja szarżuję ale... jestem szarżowany (teoretycznie drugi szereg wali spirami) i trace w walcę 3 ziutków z 3 szeregu. Pytanie za 100pkt. Czy trzech kolesi, którzy stali za tymi trzema co zeszli wali spirami czy raczej robią po prostu ruch do przodu, uzupełniają pierwszy szereg a za to tracą swój atak? Dobrze rozumuję?
MORDHEIMER
#12 2017-01-11 21:37:17 force +1
2
Jeżeli zginęło ci 3 ludków, to oddajesz 3 ludkami mniej - nieważne czy bijesz z dwóch szeregów, czy tylko z jednego.
THORASH
#13 2017-01-12 00:54:16 force +1
1
A z tymi Leadbelcher to jestem prawie przekonany, że jak nie przeładują to nie mogą robić stand and shoota.
BESZCZA
#14 2017-01-12 09:30:08 force +1
0
MORDHEIMER mając dwa szeregi saurusów po 5 chłopa (druga ma tylko jeden atak) ginie mi 3 ludzi z przodu czyli przód oddaję 2 gości (2 x 2 ataki) a tył normalnie 5 (5x1 atak)?? tak to wygląda?
THORASH
#15 2017-01-12 12:56:11 force +1
1
Tak, z 15 odpada ci 6 ataków zostaje 9. To jest istotne bo są unity gdzie są mieszane jednostki typu Beast Herd gdzie są Gory i Ungory...
BESZCZA
#16 2017-01-12 14:19:25 force +1
1
ok dzięki za pomoc
PROFI
#17 2017-02-05 12:55:47 force +1
0
Ad 3.: kminiliśmy z Remo i Jotu w powrocie do Opola i znaleźliśmy odp.: s. 45, Compulsory Moves, ostatni akapit. Wniosek: uciekający oddział może zablokować szarże innego oddziału (dlatego podobno compulsory m. są między deklaracją i reakcją a dostawieniem szarżującyh .
Poprawcoe, jeżeli się mylimy.

Matti: edytuj, w wolnej chwili może, swój pierwszy post i dodaj odpowiedzi
PROFI
#18 2017-02-05 13:02:42 force +1
0
Ad. 4.: doprecyzujmy: jeżeli chodzi o jednostkę, która dała flee jako reakcję na szarże (zakładam, że diagram mówi o takiej sytuacji a nie o flee z walki), to TAK, latacze łapią oddział. Uciekając w reakcji na szarżę miierzymy dystans miedzy jednostką szarżującą a uciekającą. Jako, że jednostka latająca może przelecieć nad obstaclem (nawet impasem) to ten oddział łapie i wybija jednostkę, która dała flee.

Poprawcie, jeżeli się mylę.
THORASH
#19 2017-02-11 19:13:01 force +1
0
Przypominam, że na pierwszej stronie pozostaje ok 5 moich pytań bez odpowiedzi... a rodzi się nowa sprawa - zmiany na temat Redirecta i Proximity...

Redirect w rulebooku brzmi całkiem fajnie ale pierdoli go errata i która tworzy więcej wątpliwości niż by się tego można było spodziewać a bez niej tych wątpliwości nie ma i wszystko działa !

Redirect
Moja propozycja jest taka by ignorować erratę

Zasada:


errata:


Proximity:
Moja propozycja Proximity jest taka, żeby działała tylko na Characterów i tyle... bez flamerów... weapon teamów, berserkerów itd....

W razie czego jest errata i rb do sciagniecia tutaj na forum
THORASH
#20 2017-02-11 19:17:46 force +1
0
Do ustalenia jest jeszcze dostawianie się bohaterami co mnie zaskoczyło i wydaje mi się kiepskie... a także szarże smokiem na skirmish ustawiając się za skirmishem bo to nawet brzmi patologicznie i trzeba to poprawić bo to jest error bug a nie nostalgiczna 6ed..

Pages: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 ,


add post


[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]