PytaThor o zasady 6tki

[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]

PytaThor o zasady 6tki
WFB: 6th edition
add post

THORASH
#191 2018-07-17 12:51:20 force +1
0
ah ten dżewiec...
DEMONSTENES
#192 2018-07-17 13:44:11 force +1
2
No brokuł jest bardzo, BARDZO dobry. Więcej robi tymi korzonkami niż w CC
THORASH
#193 2018-11-13 14:06:44 force +1
1
Odgrzewam kotlet...

Kuba, wydaje mi się, że miałem takie podejście do zasad jak Ty... bardziej wolałem wyjaśnić zagwozdkę dotyczącą jakiejś sytuacji na stole niż dokończyć bitwę.... najważniejsze to grać zgodnie z zasadami.

...ale pomimo, że siedzę w tych zasadach jak głupi a i tak mój autorytet żaden i w ogóle od kiedy zaczęliśmy cisnąć na "zmutowane sześć" to wole napisać swoją zasadę która mówi jasno i wyraźni niż poszukiwać i się zamyślać.

Jako, że nasza ekipa ma parcie na wyjazdy to jednak muszę tą czystą 6ed jakoś kontrolować i tak właśnie stałeś się najważniejszym z najważniejszych arbitrów Będę Cie tutaj męczył bo samemu odpadam z tych poszukiwań a Tobie się przyda taki trening przed imprezami.


Oklaski owacje...

Wale z pierwszym pytaniem. Co to znaczy że szarża jest możliwa?

U nas w zduni jest tak, że panuje dżentelmeńska zasada. Demon z terrorem szarżuje na jednostkę... ostatecznie ta jednostka nie zdała ucieka ale przed tym jak wykonamy ucieczkę robimy pomiar. Demon miał 21" do jednostki... pali szarżę i nie ma efektu terroru. Doszliśmy do tego wniosku, dlatego, że strasznie trudno jest określić kiedy oponent robi overguess'a a kiedy rzeczywiście się pomylił. To cienka granica i lokalnie sprawiedliwe rozwiązanie.

To samo tyczy się np. Warplightning cannona który musi uciekać i wielu innych sytuacji..



Druga sprawa dwie kawalerie Khorne'a się zazębiają... (gdyby bardziej wysunięta nie miała frezny to sprawa jest jasna dolna nie może wykonać frenzy, ale...) Są khorniaste obie i mają zasięg do wrogiej jednostki - tylko jedna musi szarżować czy obie ?

Jak to jest na Pure6th ?
DEMONSTENES
#194 2018-11-13 15:24:57 force +1
0
Ad.1 http://www.fallensun.pl/img.php?nr=1271
Ad.2 muszę zerknąć, ale bez patrzenia powiedziałbym, że jeśli nie ma możliwości szarży to pierwszy musi zaszarzowac
THORASH
#195 2018-11-13 16:43:58 force +1
0
... mi nie chodzi o samego Stand and Shoota tylko naciągania szarż na WarpCannon czy uciekające jednostki itd..

... właściwie chodzi o to gdzie jest granica możliwej szarży... Czy szarża jest uznana za możliwą jeśli żeby tak było to inna jednostka musi zadeklarować szarżę...

Niby nie można deklarować niemożliwych szarż... a jednak tymi dwoma kawaleriami moge zadeklarować szarżę na cel pomimo że jedna drugiej utrudnia... dlatego podpytuje o frenzy bo ono jest troszkę inne..

Druga sprawa moge zadeklarować szarżę i najwyżej ją spalę bo tak czy siak cel musi ponieść konsekwencję tej deklaracji - np. jeśli ucieka to musi uciekać.

Kiedy użytkownik przesadza? Jest taki artykuł nawet o overguess dlatego interesuje sie jak to rozwiązujesz...

Pages: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 ,


add post


[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]