2017/11/25 FallenSUN BattleParty#5

[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]

2017/11/25 FallenSUN BattleParty#5
Events
add post

THORASH
#41 2017-10-10 13:44:39 force +1
0
Gra się tak samo tylko punkty na koniec liczy inaczej
DEMONSTENES
#42 2017-10-10 15:57:07 force +1
0
RAZ zrobiłem turniej na scenariusze - nazywał się "A jak poszedł chłop na wojnę". Ideą było zachęcenie graczy do większej różnorodności w rozpiskach. 1 ścinał full-ofensy, 2 ścinał defensy na maszynach a 3 ścinał magię.
Efekt był odwrotny do zamierzonego - ludzie w scenariuszach ich ograniczających grali na remis, a w 2 pozostałych bitwach wykorzystywali swoją przewagę w fazach..... Never ever więcej.

RAZ byłem na turnieju/imprezie gdzie scenariusz był perfekcyjny i bezbłędny. Impreza 2 dniowa - miecz o dwóch ostrzach. Najpierw grasz z rywalem normalnie, a 2 grę zamieniacie się rozpiskami. Nigdy tak pięknie zbalansowanych rozpisek nie widziałem. Fluff z nich eksplodował po prostu.
THORASH
#43 2017-10-10 17:26:08 force +1
0

Impreza 2 dniowa - miecz o dwóch ostrzach.

Słyszałem o tym.. niestety ja na samą myśl, o tym, że ktoś może grać moją armią dostaje epilepsji.. Jak ktoś trzyma mój model to mi serce mocniej bije. Jak doczytałem regulamin do momentu a potem się zamieniamy armiami to przestałem czytać. Nie wiele osób wie jak się obchodzić z moimi modelami a co dopiero ktoś z marszu. Zdarzało się że wyprodukowanie oddziału zajęło mi 13 miesięcy od konceptu po rzeźbę do malowania. Nad modelem zwykłego lettera siedziałem często 3h+ bo każdy ma NMM itd... sorry ale nie.


"A jak poszedł chłop na wojnę". Ideą było zachęcenie graczy do większej różnorodności w rozpiskach.

Mi nie chodzi o wprowadzanie balansu...

Mi chodzi o podręcznikowe scenariusze i większe przywołanie nostalgii tamtych czasów, ale nie tej turniejowej nostalgii bo mam ją gdzieś - tej Warhammer'owej.
DEMONSTENES
#44 2017-10-10 17:36:50 force +1
1
Scenariusze z podręcznika moim zdaniem są po prostu słabe.
THORASH
#45 2017-10-10 17:41:14 force +1
0
Takiej opinii potrzebowałem choć przypomnę, że Pitched Battle jest dalej podręcznikowym słabym scenariuszem ;) dlatego się zastanawiałem czy by tego nie uróżnorodnić.
DEMONSTENES
#46 2017-10-10 18:30:10 force +1
1
Owszem, wybitny nie jest. Ale reszta jest niegrywalna. Najsensowniejsze co można zrobić to fajne tereny, które same w sobie wpłyną na rozgrywkę.
AMARELL
#47 2017-10-10 21:02:48 force +1
1

"A jak poszedł chłop na wojnę"
- grałabym !
DEMONSTENES
#48 2017-10-10 23:09:08 force +1
0
Wygbrzebane:
[ link ]
THORASH
#49 2017-10-10 23:30:28 force +1
1
2003 ciekawe czy już ze sobą chodziliśmy Amy ? pewnie tak albo prawie tak
DEMONSTENES
#50 2017-10-11 09:51:01 force +1
0
Znalazłem w internetach starą kopię strony.

Scenariusze
1.Skacowany poranek.

Na rozkaz swego pana ruszyłeś na patrol okolicznych równin. Po kilku dniach Ty i Twoi ludzie jesteście już znudzeni taką misją. Morale zaczęło upadać, więc pozwoliłeś sobie wraz z innymi dowódcami na całonocną balangę. Budząc się rankiem czujesz jeszcze ostatni trunek w przełyku, kiedy to Twoi zwiadowcy donoszą o zbliżających się wrogich oddziałach. Z ledwością się podnosisz i zarządzasz alarm. Czeka Cię bitwa!!

Bohaterowie ostro popili ostatniej nocy i mają okropnego kaca, a co za tym idzie :
-1 WS , -1 BS, -1 A(do min.1), -1 do I, -1 casting roll, magowie dają jedną mniej kostkę mocy (power dice), ale min. jedną.
- przed użyciem bound spella (także dispell scrolli i odpowiadających im runów), należy wykonać rzut k6, na 1 przedmiot nie działa. Jeśli przedmiot ma już zasadę, że na 1 jego moc się wyczerpuje, to przedmiot "pada" na 1,2.

2.Deszczowy dzień.

Po poprzednim starciu odczekałeś parę dni, aby otrzeźwieć i zregenerować siły po męczącym boju. Misję jednak trzeba wykonać a nikt prócz ciebie patrolować nie będzie... Nad ranem bardzo się rozpadało i ledwo co pospałeś. Po godzinie marszu zauważasz kolejnych intruzów, którzy odważyli się wkroczyć na twoje terytorium. Zbliża się bitwa, a ciągle leje jak z cebra . Myślisz sobie- to będzie dłuuuuugi dzień.

Na polu bitwy rozpętała się ogromna burza:
-bronie nie używające BS'a nie wypalają przy wyniku 1,2 lub 3 na d6, a pozostali strzelcy (w tym balisty) mają -1 do trafienia.

3.Błotnisty wieczór.

Kilka godzin po starciu nareszcie dotarły posiłki, które wezwałeś. Wystarczą one jednak tylko na pokrycie strat z poprzedniej potyczki. Wraz z posiłkami zostałeś wezwany na zachodnią część kraju by zorganizować obronę przed atakiem sąsiedniej krainy. Myślisz sobie -przynajmniej ta cholerna burza ustała, ale drogi są całe pokryte błotem. Jak niby mam walczyć w tych warunkach?

Po ogromnej burzy całe pole walki pokrywa błoto:
-jeśli jednostka decyduje się na marsz lub szarżę (nie dotyczy skirmisherow i pojedynczych pieszych modeli, prócz rydwanów) rzucamy d6 (jeśli jest to szarża to rzut odbywa się po wybraniu reakcji na szarżę przez przeciwnika): 1 - odział wpada w grząski grunt - otrzymuje d6 S3 (rydwany otrzymują trafienia z S5) trafień bez armour save na każde rozpoczęte 10 modeli w oddziale i nie rusza się w tej turze (żołnierze są zbyt zajęci wyłażeniem z błota i wracaniem do szeregu).
2 - oddział zostaje spowolniony, jego Mv (ruch) dzieli się na pół w tej turze.
3+ - ruch wyszedł normalnie.
Szybka kawaleria może przerzucić wynik, ale musi zaakceptować 2 wynik.
TEST WIEDZY
1. W jakiej maksymalnej odległości od 5 lub więcej modeli działa proximity to friendly troops:
a) 4"
b) 5"
c) 6"

2. Z jaką kolejnością porusza się szarżujące regimenty?
a) Dowolną
b) Wybierasz oddział, który ma najwyższy US
c) z kolejnością deklaracji szarż

3. Gdy strzelając z katapulty do bohatera na smoku środek wzornika znajduje się na środku bohatera:
a) oboje - bohater i smok dostają hita z siłą 8
b) bohater dostaje hita z siłą 8 a smok hitowany jest z siła 4
c) oboje hitowani są na 4+

4. Co się dzieje gdy odmówi się przyjęcia challenge
a) Ten kto wypowiedział challenge deklaruje który bohater ma przejść na tył regimentu
b) Bohater który odmówił challenge musi przejść na tył regimentu
c) Jeśli nie ma innej jednostki która mogła by dowodzić regimentem, bohater musi pozostać w przednim szeregu

5. Gdy dispelując czar wypadną na dwóch kościach 6-tki :
a) Nie ma to znaczenia podczas dispelowania. Ma wyłącznie przy rzucaniu czarów
b) Czar jest zdispelowany automatycznie
c) Czar nie zostaje zdispelowany jeśli suma oczek nie wyrówna lub nie przekroczy Power Level rzucony przez przeciwnika

6. High Elfickie Repeater Bolt Throwery strzelają co drugą turę gdy:
a) stracą jednego załoganta
b) stracą dwóch załogantów
c) zawsze strzelają co turę

7. Jaką bronią władał Urgat Rip-eye:
a) Demonicznym mieczem dwuręcznym
b) Maczugą nabijaną zębami przeciwników
c) Spaczo-toporem
d) Cepem z czaszkami przeciwników

8. Oddzial 16 (4x4) krasnoludzkich Hammerers'ow jest szarżowany od boku przez 9 Glade Ridersow z herosem (2x5). W wyniku walki ginie dwoch krasnoludow i jeden elf. Tylko krasnale maja sztandar. Kto przegrał starcie i na jakim Ld. Musi brać Break Test? Leadership obu jednostek: 9

........................

9.Kto pokonał Malekitha w Bitwie Against the Dark Host?
a) Tyrion
b) Teclis
c) Imrik

10. Jak nazywa się w khazalidzie młot Sigmara?

.........................

11.Gdzie obecnie jest przechowywana pierwsza korona króla Wysokich Elfow (Phoenix Crown)?
a) W światyni Sigmara w Altdorfie, jako znak przyjazni
b) Na wyspie Tor Alessi na Ulthuanie, w siedzibie króla
c) W skarbnicy twierdzy Karaz-a-Karak, jako łup wojenny
d) W swiatyni Asuryana, chroniona przez Gwardię Feniksa

12.W jaki sposób skaveni klanu Pestilens stali się nosicielami zarazy?
a) jest to dar od Rogatego Szczura za wierną służbę
b) w czasie wojen z chaosem ci nieszczęśnicy walczyli z armiami Nurgla
c) zarazili się jakąś tropikalną chorobą
d) są ofiarami eksperymentów innych klanów

Pages: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 ,


add post


[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]